första skoldagen avklarad

HEJ :-D har varit hemma ett tag, nyss ätit hemmagjord pizza som mami gjorde, grymt gott!
slutade lite tidigare än 15:10 där vi vanligen slutar nu på måndagar, då tog jag maria och Sofia
gick runt och kikade lite sedan la jag undan ett par tights till sommaren, kan dock inte ha dom nu
föööör kall kan jag bara säga! men dem är grymt snygga till sommaren och tvivlar på att dem inte finns
då..Sedan när sofia och maria måsta gå då gick jag och emma fortfarande hittade 2 par örhängen på
ur&penn, ett par för 69:- och halva priset, sedan ett par andra för 39,49:- minns inte ^^
grymt bra köp för båda blev det sammanlat 54:-
sedan tog vi halv fem bussen hem och nu sitter jag här trött som satan, men mamma säger
att jag inte kan vila/sova för då kommer jag inte kunna somna ikväll som de hända inatt..
somnade inte förräns 1-2 tiden, så sjukt irreterad jag blev för dem två sista lektionerna idag
höll jag på att somna och tvekar inte om jag gjorde de heller! haha
imorgon är det tisdag och då slutar vi tjugo över elva it´s very nice!
bloggar mera senare nåt tag, förlåt för inga bilder osv men har inte knäppt på ett tag.
pussis

Och grattis på german golvonja som fyller 16 år imorgon!<3

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

jag känner ingen mening med nått längre,därför känns det som en bra idé att lägga ner bloggen. I love you så jävla mycket,och du kan alltid prata med mig du med! är så jävla tacksam att jag har dig<3

2010-01-11 @ 21:38:48
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0