Hello just nu kan jag inte mer än säga att jag äter tacos och faktist mår skapligt bra!
Förmodligen ligger jag över hos emma törnblom ifall de går för bruden Linnéa Bryngelssons
mamma att Linnéa också kan sleppover där.. :)
Som sagt nu är det redan 2 Januari..Har en känsla av att detta år också kommer bara
glida förbi och sedan blir det 2011.. Menmen inte ta någonting i förskott nu! lev av nuét..
Skulle behöva städa mitt rum också.. Attans.. Ja om ni är verkligen nyfikna kan ni fåse
hur mitt rum ser ut,och om vad jag tycker så tycker jag de ser ut som de skulle behövas städa?:)
 


Kommentarer
Postat av: Jag

Så stökigt har du väl inte?

Det är ju inte precis ett måste att städa när det ser ut så dära ;P

2010-01-03 @ 01:12:57
Postat av: maria kraft

du börjar ju bli som mig ;)

2010-01-03 @ 12:57:29
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Jennifer

tack så hemskt mycket, men har bytt nu :)

2010-01-03 @ 20:28:59
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0