challenge

Varför ska jag vara så deprimerad och frustrerad över mig själv?

Slutade 11a idag, det var något som behövdes ja! tyckte jag sov bra inatt jag
fast tydligen inte, var HUR trött som helst, såg när jag hade åkt ifrån skolan
typ hur jag såg ut för idag och hade fixat mig.. haha hur trött som helst!
gick med sofie och kajsa ner mot stan höll på att missa bussen gjorde vi också
men hann de precis. Har inga planer ikväll mer än kanske dra ut och leka lite med
josefin och pulka haha höll på att köra ihjäl mig igår. men det händer väl de åh!

igår fyllde Viktor 14år, plus så var jag med han igår på svenskan vi läste böcker.
grattis iefterskott du, gått med dig sen lekis såå himla mycket minnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0