äntligen fredag!

Åh fredag fredag, i´m happy :) just nu sitter jag med ny tröja och
nygjord välling hehe, speciell smak jag har men jag gillar ju tröjan och
vällingen som jag nyss fixa här hemma..:) Om en timme och 20 minuter sitter
jag hos min klasskompis/vän haha, lovisa och massa till av alla 7D brudar.
Har ingenting för mig och dom ville ha mig dit så varför inte? bjuder på mat och
sånt mys, sen har man ju maria med sig så man är ju aldrig ensam med sin nya
klass. eller ne inte så himla ny, men aa.. :) Kanske lägger upp nå bilder då,
dåligt med bilder i min blogg nu och de gör allt så himla mycket tråkigare,
kan förstå att ni suckar över de, och jag tycker de själv men nu får de se ut såhär
för stunden.
Ska inte skriva mer nu, nås på telefon alla som har mitt nr förståss!
PUSSAR ha en trevlig helg allaaaa

Lillbubben min, du är exakt som min lillebror jag aldrig fick.

tröjan + outfiten for the night

Kommentarer
Postat av: ida

snygg tröja:)

har uppdaterat min blogg med nya smycken=)

2010-01-22 @ 17:26:08
URL: http://idasjuveler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0