2010

Ja vad jag kan säga, så har början av 2010 faktist flytit på väldigt bra!
Nu är det väl vad man träffar på för perioder nu till våren.. Somnade hos
emma vid 6-7 tiden och vaknade i dag vid 15:00 tiden, hehe men så blir
det ibland! nu har jag precis tagit en dusch ätit mat och efterrätt för min bror
och hans tjej och hennes Mamma är här och äter för min bror åker till USA
på söndag natt :) riktigt roligt för dom, dom kommer hem 29januari så nästan
en hel månad kan man säga.. Och som sagt nu orkar jag inte ladda upp massa kort
från igår och osv, så det ligger på min facebook. @ Victoria Jonsson
Ha en trevlig kväll! Puss alla

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja det är så det blir! Du får säga vad du vill att det ska stå om bloggen också



KRAM!

Postat av: linnéa bryngelsson

I LOVE YOU

2010-01-02 @ 15:27:25
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: Jessie

De är äkta, fin blogg btw ^^

2010-01-04 @ 16:36:22
URL: http://invote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0