very happy girl


Är väl inte en sån som knäpper " outfiter" every day, men imorse hade jag tid över och det fick bli en liggande!
Sedan fick lillplutten vara med också, träffade han några timmar igår och han ville ju aldrig släppa mig han. aww
Idag har de varit en otroligt bra dag, tycker måndagar faktiskt inte är sånna himla jobbiga dagar, i början tyckte
jag dom var långtråkiga så näe nu går det faktiskt bra! imorgon är det naturligtvis mycket bättre, för imorgon
slutar vi klockan 11:20 hur underbart är inte det? Dunderbart!
snart kommer min kära bror och hans tjej, och hennes föräldrar hit på mat eftersom hennes föräldrar
har inget kök pga av många anledningar. Så nu blir det lite lyxigare mat än vanligt lyx ;)
pussaar



Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

du är så himla underbar,fan va glad jag blev av att träffa dig idag! saknat dig som en tok!!!

du lyser upp som solen:) lika vacker. du kan alltid få en glad stumpan! LOVE YOU

2010-02-01 @ 19:43:22
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0