vart tog allt vägen?


Jag har oftast varit den tjejen som har varit med till slutet. Jag har aldrig
gätt upp när de gällit oss. Jag trodde jag hade hitta de bra nu, och kunde få
vara glad med de glada vi hade tillsammmans. Du vet vad jag gjorde, jag
kom på en lösning. Jag stoppade för att få tänka och komma på de säkra spåren.
du var med mig, du ville hjälpa mig du ville aldrig släppa mig. Vi planerade de
och gjorde de. jag vart senare säker så gott som men inte riktigt. Men jag
kände att jag får riskera för nu vill jag ha de jag behöver.. Bli älskad.
det var inte längesen du tog min hand jag följde dina spår. jag har aldrig mött
en sådan tid som jag har fått av dig nu. ett rent helvete har du givit mig. Jag
litade på dig betydligt mycket och kunde till och med prata med dig om massa
privatsaker som egentligen bara angår mot tjejer. vi pratade om framtid och
ville göra mycket. du ringde mig på nyår sa gott nytt år. du gav mig en julklapp
fast jag inte vela ha en. det var ett hjärta. du sade att jag var ditt allt. jag började
ibland tro på orden du sa, eftersom vi ville så mycket med varandra.
det var inte längesen jag fick hålla om dig. jag ville ta vara på de här och försöka
se att jag gör bra på något. jag ville visa dig hur bra jag egentligen är. Jag ville
visa min innersta sida som jag hann aldrig nu visa dig, du avbröt för fort. Jag minns
första gången vi höll handen båda tänkte väl säkert. gud vad nervöst, två personer
hittades från ingenstans och nu ligger vi här? men jag höll din hand hårt. jag
ville inte släppa dig oavsett vad vi har för relation. Jag känner nu att jag är helt slut
jag är helt tom. Inte ens låst mig själv. du gick precis ur. Hur ska jag kunna stänga mig
själv igen, om vi var redo på att stänga varandra?
att du till och med har förändrats som person i dig själv nu gör mig så besviken på dig.
du faller lägre när du är såhär. Jag vet att man inte kan vänta såhär typ flera år.
men du var så pass säker i känslor för mig. så jag kunde inte ana att de gick såhär fort
nu när jag är här, vad ska man göra nu när man ser att du är allas? du säger aldrig
heller för mig varför jag inte duger för dig..Snälla nån jag är vilken tjej som helst.
vad är de för fel på mig? jag vet inte ens vart eller vad jag ska göra/ ta vägen.
Kärlek är ett tufft spel, jag duger för i helvete inte för någon längre. Då vet jag
inte vem jag ska vända mig till..
jag vet inte ens vem som kan ta min hand och ta mig upp?
Jag tyckte jag gjorde gräsligt mycket för dig. men jag fick som sagt ingenting
tillbaks mer än en lögn. och de är var de jag inte önskade av oss.

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

det gör ont i mig att se det här,att veta att du mår dåligt..att det här har blivit som det blivit.

men gumman,vi kämpar tillsammans du&jag. aldrig att jag släpper dig, du är så otrolig min lilla ängel!

jag vet att du klarar det här,du är vickan den underbara flickan,tänk på allt roligt ist.. sånt som du gör med dina vänner,tänk på sommaren som kommer.hur kul vi ska ha du&jag!

jag vill att du alltid ska veta att jag alltid finns för dig,du kan ringa, komma eller smsa, vad som helst. min famn är alltid öppen för dig my sweetheart..

jag saknar dig&hatar att se dig sårad, jag önskar jag kunde fixa det..

och du,det är inget fel på dig min lilla vän.. ingen människa är perfekt,men du är så nära perfekt man kan bli! gumman jag älskar dig mer än ord kan förklara:(<3

2010-02-14 @ 15:07:49
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: amanda nilsson

vicki.. usch! blir verkligen ledsen när jag ser det här, och när du mår så här hemskt.

jag insåg inte vilken tölp han varit förrän du sa hur långt ni hade kommit i erat "förhållande". förstår inte hur han kan göra såhär mot dig? så sjukt dålig stil. och tro inte att det är dig det är fel på! för det äre verkligen INTE!

men kom ihåg att jag alltid finns precis här, och du kan nå mig på mobilen elr liknande när som helst. jag bryr mig så mycket om dig och skulle göra allt för att få dig på bättre tankar..

det kommer ordna sig till slut. jag lovar.<3

du är bäst, kämpa på gumman.

2010-02-14 @ 22:37:51
Postat av: victoria, till amanda

ååååh dina ord.. du betyder mycket för mig med, och tack för att du finns när jag behöver de som mest tröstande. de är äkta vänner de!

vi kämpar tillsammans, har inte gätt upp hoppet än på allt.. men jag har mina vänner de är dem jag lever för.

tack för jag kan säga till dig och inget kommer ut. puss my lovely friend!

2010-02-15 @ 06:59:02
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: julia

victoria, jag vet inte vad det handlar om!

men jag vill verkligen att du ska veta att jag finns för dig gumman!

för du är grym,bäst och bäst grym vickiiis!

glöm inte det!(L)

2010-02-15 @ 07:57:25
URL: http://juliahallgren.devote.se
Postat av: linda

victoria gumman, jag hoppas du vet att jag alltid finns för dig! <3

2010-02-15 @ 14:38:58
URL: http://olssonl.blogg.se/
Postat av: maria kraft

klart du alltid får gumman<3 stumpis, jag älskar dig!

2010-02-15 @ 18:43:50
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0