sweet dreams

PRECIS hade jag gjort klart nästan hela inlägget.. också råkade jag trycka ner?
hur bra är inte de då.. HUR DÅLIGT SOM HELST JU. Tycker det inte finns sådan
Stor vitts till att knäppa kort på hur dagarna ser ut och sånt, händer samma sak
skolan, stan hem igen.. Snö tiden verkar ju aldrig sluta? fast då tänker jag tänk ifall
de blir en TOPPEN sommar till sommaren kanske? Men iallafall bjussa på en litet kort
på mig själv ist, har inga andra bilder och börjat tröttna på de korten jag knäpper med telefonen
suddigt åh aa. Idag har det varit en grym tröttsam dag, allting har gått segt.. Sedan gick jag med
emma fock & emma Ström en stund på stan, sedan missade jag och emma bussen mot sjukhuset
så vi fick säga hejdå till emma och pallra oss upp mot sjukhuset endå då.. Sedan träffade man jonathan
på stan, gick med han då också lalla runt på tills klockan blev kvart över fem tror jag. eller halv sex
i dont remember. Sen nu har man bara varit hemma och tränat på So prov tills på fredag, inte ett dugg
taggad. 84 saker ska jag minnas i min usla hjärna? Åhå vad det känns som jag bara skriver någonting
som jag inte vet.. Men imorgon iallafall TÄNKER jag inte åka till via som pappa tror jag ska, för jag ska
sova hos Josefin sedan klockan sex på fredag morgon ska jag springa över till mig och göra mig iordning.
Haha! Och jag säger ett stort tack till Maria Kraft som har kommit igång och hjälpt mig med matten nu
på senaste.. Åhå vilken vän du är!
aja tack för mig godnatt allesammans! pussilipuss

Kommentarer
Postat av: maria kraft

gummsan:)härligt när du förstår bara! även om du inte kan vara normal i mer än 5 minuter ;D

2010-02-03 @ 21:19:14
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

tack för att du fixat min blogg busfia:) love yoU! fan vad bra att du börjar förstå matten mera:)<3

2010-02-03 @ 21:50:11
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0