stupid in love


Hey!


Oj vad längesen de kändes som de var. Men har bara framför allt åkt skidor, och härligt
är det! sov hos Josefin inatt, man sov ju så himla långt borta ;) 5 meter ifrån huset hehe.
somnade väl vid halv två-två och steg upp och gjorde oss iordning för skidor idag,
igår åkte vi också men bara nån timme ute i mörkret. Börjar bli riktigt bra på de här nu
jag och Josefin. Fick även reda på att jag klarade Soprovet som jag var säker på att
jag inte skulle klara. Så jag blev hur glad som helst. och inte behöver känna ångesten
för omprov. Ikväll blir det lite mys med två brudar. vid namn Maria och Josefin, vet
inte om vi ska kolla på melodifestivalen här eller hos Josefin.
Har även kikat på en massa baby pics från när josefin var jätte liten.
måste även visa dem! enjoy


_________________________________________________________________

Take a breath, take it deep
Calm yourself, he says to me
If you play, you play for keeps
Take a gun, and count to three
I’m sweating now, moving slow
No time to think, my turn to go


And you can see my heart beating
You can see it through my chest
And I’m terrified but I’m not leaving
Know that I must must pass this test
So just pull the trigger

Say a prayer to yourself
He says close your eyes
Sometimes it helps
And then I get a scary thought
That he’s here means he’s never lost

As my life flashes before my eyes
I’m wondering will I ever see another sunrise?
So many won’t get the chance to say goodbye
But it’s too late too pick up the value of my life



Boys die, die!

Kommentarer
Postat av: josefinforsström

hahhaha fyfan vilka bilder :')



gumman bästa helgen på länge!!

jagälskardig mäst pickan!



du vet vart jag bor så kom om det är någonting! <33

2010-02-13 @ 17:36:07
URL: http://www.josefinforsstrom.devote.se
Postat av: JL

Gud vad hon likna hon på "familjen annorlunda" på sista bilden! :D hahaha

2010-02-15 @ 00:27:36
URL: http://jenniferlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0