sick girl

Jag bara nyser och nyser,snorar och ja allt! Men på bättringsväg är de. och imorgon tror jag pallrar
mig iväg till the school. Ska nog ta med mig nässpray och alvedon och sånt där så jag orkar hela dagen :)
somnade inte förräns halv ett inatt, men de var behövligt jag ville sova ut. Nu sitter jag precis och äter
frukost och gud vad gott de är! Har inte ätit riktig mat på ett tag sen heller, mått illa och sånt där..
sen är jag en person som älskar att göra lite saker,pyssla med saker och sånt där. Så jag har ett par
runda örhängen, i grön och svart. men jag ville ha ett par likadana så nu tog jag vit färg och måla dom!
Tyckte de blev helt andra örhängen. Och naturligtvis kommer de bild på det! ;)
josefin ringde och fråga om jag ville komma hem till henne och baka, hon bor ju i samma hus
som mig ;) radhus alltså. Så de ska jag minsann göra så jag får röra på mig lite. Inte bara
sitta vid datorn exakt hela tiden. Tänkte skriva in min klassiker uppsats till svenska boken
också får se ifall de blir av, skrev grymt mycket iallafall. jag kollaede även tempen på mig både
igår och idag, och jag ligger på 36,3 så inte ens nära feber! :D
wihoo


Kommentarer
Postat av: kristinrygg

svar:tack vickan! ja hon har det nog bra. <3 puss

2010-02-11 @ 14:55:06
URL: http://kristinryggg.devote.se
Postat av: alexandermäki

36,3 är väl nästan för kallt? ;)

2010-02-11 @ 15:28:26
URL: http://amaekiz.blogg.se/
Postat av: Stina

sv: Tacktack!:)

Jag andvänder gimp och photoscape :)

2010-02-11 @ 17:52:45
URL: http://stinaaxlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0