saturday night

Godkväll allihopa! sent inlägg de här, men det är skönt att skriva av sig. Nu skriver jag så att de
blir på söndag natt. men nu blir de lördag för mig de jag skriver om. Vaknade upp hos sofia imorse.
var sjukt trött hela dagen, vi gick bara och jäspade, åt frukost tog de lugnt, pratade. Sedan åkte jag hem
vid ca 5 tiden, kom hem halv sex. Kastade i mig snabbmat fick ont i magen som skjutton.. men de löste sig
sedan kom Linnéa bryngelsson hit till mig, Sofia och hämta mig, (christina) hennes mother har blivit min taxi
nu, i love it! :) and min halva mami. ja som sagt då trallade vi oss ner, BG var stängt pågrund av några dåliga
skäl.. Vi begav oss mot Hemköp, och vi träffade Johanna, sara och ylva och Lovisa där. pratade lite sedan blev
det kramkalas. Jag, linnéa,sara,johanna,sofia alla 5brudarna begav oss mot Marcus Jacobsen, vart lite tyst i
början haha, men de löste sig. blev roligare och roligare ju mer tiden gick. Klockan sprang iväg som den hade
fått ben och vissa åkte hem osv. Sedan gick jag hem vid tolv tiden, gick enda från amandas pizzerian här i hudik
& enda hem till mig kristineberg. Hualigen vad jobbigt det var, måste träna lite nu så man får igång konditionen.
idag (Söndag) på kvällen ska jag åka till iggesund med min mamma, bror och lillbubben som jag är faster åt.
bada och så, får väl se hur det går och hur jag orkar simma, kan ju säga att det var ett bra tag sedan nu haha!
kameran följer såklart med så lägger förmodligen upp något. Kan säga att det var en toppen kväll med mina
underbade saknade plinglor! var även på h-festen igår och de var ett himla drag där, ganska kul att sitta där som
ett fån och kolla hur andra dansade, höll även koll på Johanna också! ;) * ssch*
träffade mysigt folk i fredags också! nu börjar klockan närma sig halv tre snart om några
stora minuter. och jag ska dejta sängen lite, den känns faktiskt lockande nu efter man har gått
hem några kilometer och sedan haft en jätte rolig kväll. Godnatt & sovgott allihopa.



Jag faktiskt försöker, försöker att tänka " ge aldrig upp"


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

men puss på kvällen,puss på dig stumpan!! hade skit roligt :D måste göra nått snart igen! ÄLSKAR DIG

2010-02-28 @ 02:19:54
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

men va,jag kommenterade ju förut:o Men iaf,puss på kvällen!!puss på dig!! älskar dig tokigt mycket,får göra nått snart igen:D<3

2010-02-28 @ 02:50:22
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: felicia

älskar dina banners vafan :o så söta:)

2010-03-04 @ 14:32:58
URL: http://feliciarichardsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0