meet me halfway

Åh nu har man försökt fått tag på filuren Maria, som är mästare på att inte
svara när man som mest försöker få tag på ungjäveln. :)
Pappa sa att jag fick dra ut och köra skoter, och de är värdelöst att åka ensam?
så jag tänkte åka och hämta maria med skotern men hon svarar inte ens..!
Måste försöka hålla i sig och inte släppa skoteråket, ska ju få en skoter till nästa
vinter sa pappa idag... ;)
Maria om du ser de här kontakta mig oavsett om du inte vill eller inte

som sagt idag är de söndag.. Är i via fortfarande, och ska till Hudik senare ikväll.
Imorgon är de skola ny vecka nya tag!
pussis


Kommentarer
Postat av: maria kraft

är inte så beroende av telefonen så det är därför jag kan lägga den i mitt rum sen sticka och göra något helt annat haha:D

2010-02-07 @ 14:51:06
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0