amigo


Jajamensan en hel drös med bilder nu hade jag tänkt att bjuda på! Har äntligen börjat helgen med
nå bra iallafall. Endå fast de är nackdel med via, fördel med att träffa papi och nu var de en stor
fördel med att maria ville dela sällskap med mig. Hon sov över hos mig, vi har badat,baastat kollat
på" lilla kycklingen" och en annan film, lilla kycklingen borde nog va hur söt som helst, men sedan
tanke på att vi äter kycklingar blev de inte så frästande.. Maria lämnade mig vid 5 idag, och sedan
har jag bara tagit det lugnt. Ätit mat, melodifestivalen som jag tycker är en av de dåligaste nu för
tiden? de spårar bara ur.. Var kanske lite bättre förr tycker jag, men så himla överskattat åh fy!
imorgon om maria orkar så pallrar vi oss mot Glysis de är allettans match igen, de höll på idag
också om jag vet rätt. ska nog inte sitta uppe föör länge nu, börjar redan bli trött och vill helst inte
vända på dygnet över en helg. just nu skulle de vara bra med sommar som skulle göra humöret
och allting så himla mycket bättre.. jag undrar nog när denna snö försvinner eftersom papi sa idag
att Hudik var en av de fjärde i sverige som hade mest snö hade pappa hört ifrån bror min niklas?

Aja pusspuss från en glad tjej :)


Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Tack :D <3

2010-02-07 @ 00:38:33
URL: http://theliisa.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

sv; hade en mycket rolig kväll. 6de va ju bra att du också hade de:) vi kanske kan mysa hemma hos dig någon dag i veckan? :) MYSIGT DE VORE. IMISSYOU LIKE HELL.

jaja,ha en söt natt. Pusssss love

2010-02-07 @ 00:49:12
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

&btw,din blogg e fett snygg!

2010-02-07 @ 00:50:04
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0