250210


ja nu är bilden sne, i know. Men den får vara så.

idag har det varit en jobbig och seg dag, men de är inte så konstigt.. det är torsdag, fy vad jag
ogillar dem dagarna. Skippade sista lektionen mådde så sjukt illa och kände mig svimfärdig och frös
ja alla fel var det. Sen så åkte jag hem, sitter här nu och funderar vad jag ska äta? helt omöjligt endå fast
de finns såå himla mycket i kylen. imorgon är det äntligen äntligen fredag, och då undrar man vad man ska
hitta på. och de är inte det lättaste, även att jag är sugen på att sova borta inatt? och då funderar jag på
hos linnéa bryngelsson? när du läser de här idag, kontakta mig då.. Hihi. fick även klubborna av hon idag
den filuren. Näe nu ska jag sluta skriva här och gå och äta något sen får man väl se vad som händer i
livet sitt. Vi var även på nån konsert idag på Broman skolan, och herregud vilken musik de afrikanerna har.
de gick bra att ta sig dit när man hade karl :) sedan när man skulle hem vare inge vidare.. MÅSTA gå till
öster och mina skor är inte de varmaste..
puss å hej leverpastej!
..körde jag jäämt med när ja va liten.." sscchh


Kommentarer
Postat av: denice

hihi, åh! jag saknar dig värkligen. alla mysiga stunder med dig i sommras! måste värkligen va med dig någon helg! love you!<3

2010-02-25 @ 18:17:26
URL: http://wikstrooomdenice.blogg.se/
Postat av: emma

sv: haha ja det kan man ju säga:p hade ju typ fullt med brostknälar sen jag gjorde själv, så ja. det gjorde skit ont!:p

2010-02-25 @ 20:41:44
URL: http://lundhe.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

ja men du lilla vännen jag läste det där nuja:o och jag är med anna,men nästa vecka någon skolnatyt?:) puss lilla gumsaaan!!!!!!!!!!!

2010-02-25 @ 21:10:57
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0