VÅRAT ÖGONBLICK VAR DET FINASTE PÅ LÄNGE

ska precis runda av den här kvällen nu genom att blogga och sedan sova, har liten sovmorgon imrogon för vi ska till Högliden och se på lucia! mycket skön början på en måndag må jag säga. haft en helt okej helg, med vissa undantag. låter vi de sista veckorna få flöda förbi så har vi lov snart, åh gud vad behövligt känner jag! natti


den där kvällen kändes allting korrekt, minnen som är värdefulla


även fast både du och jag har trassel med boys just nu så glädjer det mig att du finns vid min sida, av att bara tänka på hur rik jag är som har dig som vän som lyser upp mina dagar, vet ärligt talat inte vad jag vore utan dig. du är den som verkligen har stannat kvar hos mig utan tvekan. ville bara säga till dig att du har en stor betydelse och påverkan i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: maria

älskade älskade du. lämna mig inte för då vet jag inte vad jag tar mig till! du finns här för mig i vått & torrt. jag älskar dig bästavän!



föressten....allting ordnar sig tillslut.

2010-12-13 @ 06:33:34
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0