my best friend and me



min fredagkväll var helt okej! vi stack till mathias parsmark där det var blandade folk! Emelie Rönning och Alva johansson var också där, hade en mysig kväll med både girls and boys med några undantag.. blev lite bråk och grejer men det är ingenting som jag tänker ta upp här! sånt som är livet gäller bara att jag ser vilka som är mina äkta vänner, sånt som man kan hålla saker och som inte sprider som du har gjort! vi förflyttade oss mot stan och bara hängde runt tog därefter tog vi 02:20 bussen hem!

bläddrade bak några år och månader tog några härliga bilder där ifrån! memories

Kommentarer
Postat av: maria

your'e the best<3

2010-12-04 @ 12:01:20
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Denice

härliga bilder victoria!

tack gummsan, finns också alltid för dig min underbara vän<3

2010-12-04 @ 18:35:15
URL: http://wikstromdenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0