LOOK INTO MY EYES YOU WILL SEE WHAT YOU MEAN TO ME

blev ingenting av det jag skrev igår, jag och Maria skulle egentligen till Louise och sedan vidare på andra trevligheter men jag och Maria for till Mathias place istället och det slutade med att vi sov över där och vilken sjuk natt det har varit, skrattat konstant och maria fick sova utan täcke själv för Olof gick till soffan och jag och Mathias sov som stockar! idag är det lördag och givetvis ska jag tillbringa den med Maria♥ om vi fixar någon skjuss in till stan blir det nog att vi hänger hos Arvid! hoppas ni andra får en fortsatt trevlig kväll :-)

Kommentarer
Postat av: maria

- HON ÄR DÖÖÖÖD!

- vill du ha jordnötsringar?

- AAAH! jag har cellskräck.

- Nu är det fucking gräl!

- dela med dig av täcket!

- jag vill inte ligga i hålet eh.

- olof john samuel holm!!!!!

- tjorven! tjorven! tjorven!



bara lite klockrena grejer sen kvällen/natten. åååh!

2010-12-11 @ 16:45:40
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0