EVERY BREATH YOU TAKE



Today! Usel uppdatering här, men har faktiskt fullt upp. jag pluggar, jag går i skolan och jag gör massvis med grejer så måste dock prioritera. inväntar just nu Anna Bergström vi ska ner och möta de andra tjejerna och kika på hockey! har blivit ganska ofta nu och jag klagar då inte :-) fick även världens lycka idag när Marcus min broder kommer hem med en Canada Goose jacka fast en kort modell!! Jag blev så himla glad, måste göra klart det sista nu. skriver senare! ha det fint allesammans

Kommentarer
Postat av: Julia Karlsson

SV;

Tack Victoria! Dock ser det ju mycket bättre ut i verkligheten än i en dålig cam. Men nöjd är jag iallafall! Nu är det bara en snygg längd på håret som fattas. :-D



Super snygg skjorta förresten, du passade super bra i dem där färgerna!!

2010-12-01 @ 22:42:39
URL: http://jull.bloggplatsen.se
Postat av: Julia Karlsson

SV; Jag vet inte riktigt, känns på ett sätt som ett slöseri på pengar då jag verkligen äääälskar att vara korthårig,men ändå är det så himla fint med långt hår och så många fler möjligheter. Men clips skulle man ju kunna fundera på iallafall :-) Ja, men verkligen. Verkligen dina färger!!:-)

2010-12-02 @ 15:53:31
URL: http://jull.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0