ETT HELT ÅR HAR SNART PASSERAT





SATAN vilket guld år jag har varit med om och vilka upplevelser jag har varit med om! från januari visste jag ingen aning om vad som väntade mig, och nu är jag här. det enda jag kan tänka tillbaka om är att tänka vilket härligt år jag har gått igenom! jag har varierat mellan umgängen, jag har satt spel på mina vänner jag har sett vilka som är de äkta, vilka som anses vara mina vänner. jag har träffat nya vänner, dom jag menar nya är Amanda i våras och nu på slutet min härliga böna Louise Händel! jag har haft riktigt tuffa tider, sånna känslor som bara svider inom mig sånna som säger att man måste bara tackla sig igenom det, och det har jag gjort. jag har tappat vänner, jag tappade min bästa vän. det har hänt oerhört mycket grejer, men allting har en mening. och som nu i nuläget har jag min barndomsvän Maria, dig kan jag kalla riktig bästa vän. Jag har mina andra vänner runt omkring mig. man har sina pissiga tider, man utvecklas, förändras, man går igenom de och de är de som har en mening till hur man är idag. imorgon ska jag ge gärnet, fy tusan vad kul jag ska ha med mina vänner!!!! jag ska knäppa kort så gott som hela kvällen. tonåren är inte en dans på rosor, en dans med svåra steg. GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!

Kommentarer
Postat av: maria kraft

det är helt sjukt vilket jävla år det här har varit. jag älskar dig victoria jonsson, bästa vän! <3

2010-12-30 @ 23:44:12
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0