tooorsdag är här!



hallå där! blivit lite seg uppdatering idag, men jag la mig ganska tidigt inatt stängde av datorn innan tolv tiden och sedan somnade strax efter det. idag strax efter elva tiden for jag och Amanda till maln, låg och pratade och såklart stekte på brännan lite. jätte mysigt, knappt inga folk och blåste inte så mycket heller! jätte mysigt. nu ska jag hoppa in i duschen och ladda inför ikväll för då ska jag på pool party med massvis med tjejer! hoppas de blir en kanon kväll och ska som sagt stoppa i batteriet till kameran nu på laddning så möjligtvis kommer det upp bilder senare ikväll, kanske kvällens outfit om jag hinner det :-) take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0