last good times



godkväll! sitter nu bänkad vid datorn har laddat upp med 4 feta mackor och en stor kopp med oboy, låter inte helt fel va?! näe för jävla gott! ikväll var jag 99% på att jag skulle vara hemma, men det finns något som heter ändrade planer. Amanda mutade mig med lite grejer, så tog jag mig ner mot staden med henne men hann komma halv vägs, (och ja jag vet att du läser det här anton) fick jag skjuss av anton eriksson och niklas hedblom ner till donken, där blev det donken häng det började med jag och Amanda sen blev det långa stunder med emelie edeborg också, satt och hissa och dissa lite här och där! jaja trevlig kväll iallafall. jag äääär nöjd, ska snart gå och sova.

kan inte förstå att det är några ynka dagar kvar till skolan, inte ett dugg laddad. inte ens vänt tillbaka på dygnet eller nånting, hur ska de här gå?

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

ja vi får ta och göra nått nå tag! hon hälsar tillbaka!

2010-08-18 @ 01:22:13
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: matilda

Veckans blogg som du har anmält dig till kommer ej att avslutas. Då jag ska sluta blogga (läs anledningarna i mitt senaste inlägg om du är nyfiken på varför). Hoppas du har överseende. Tack för ditt deltagande ändå.

2010-08-18 @ 13:01:03
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0