good evening


bara för jag tycker det är sådan enkel och snygg håraccesoar :) sen är ju dessa tvillingar oemotståndligt snygga med! nåja godkväll allesammans, ikväll blir det bara en hel del film som jag har nu gjort några kvällar i rad. men ikväll är jag inte ensam, maria är med mig ikväll. myspys! vi håller på att tanka ner massa filmer och så, ätit gurka och morötter tillsammans med dipp = tastes great! Vi ska kanske fota lite ikväll med, så vem vet det kanske kommer upp nå läckra bilder senare! tjiingeling!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är tävlingen på min blogg avslutad, gå in och kolla om du vann! :)

2010-08-09 @ 22:56:39
URL: http://meandrunk.blogg.se/
Postat av: evelinA - TÄVLING PÅGÅR

alla kollar in på min blogg & röstar vem som ska bli utsedd till veckans-blogg!!!



nästa vecka kommer det en ny tävling och då kanske det är din tur att vinna?

lägg gärna till mig på Bloglovin så har du lika stor chansa som de andra att hänga med på mina uppdateringar & vad det kommer för nya tävlingar!

kanske ser du dom först och kammar hem priset?

säg bara till när du har lagt till mig så lägger jag till dig direkt....kram, sköt om dig!

2010-08-10 @ 01:14:16
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0