geek in the pink



nu var de väldigt mycket rosa här, men eftersom jag just nu dricker en rosa smoothie måsta jag matcha med något liknande.. och de blev min rosa matta och min nya SOLO tidning som är så bra! men jag tycker inte om rosa färgen så mycket annars! har även börjat premunerat på SOLO fem nummer för 89SEK eller vad det är, och man får ju sånna grymt bra grejer samt mycket läsning så jag tackade inte nej liksom! idag blir det nog bara en mys dag ska ta mig i kragen och ladda ner The last song, måste väl bli en i mängden och se den jag med. later!

Kommentarer
Postat av: maria kraft

du kommer gilla den victoria! du kan ju vara redo att gråta ;)

2010-08-18 @ 13:33:41
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0