det är någonting som får mig vela stanna i din närhet

Precis ätit frukost och sitter just nu och tänker, tog vi med oss kameran igår (?) nej det gjorde vi dock inte, jag som lovade att göra det men går ut utan kamera. det var dåligt av mig! hade för övrigt en trevlig kväll bara, blev ganska sent kom hem halv fyra. kvällen började med att vi tog en cykel ner mot "city" och letade efter en annan cykel, hittade den och drog till sjukhuset träffade Viktor där. gick och lalla runt, vi hamnade vid möljen och där satt det massvis med folk, blandannat onyktra till väldigt nyktra (som jag och maria då). skulle sedan mot sjukhuset igen för att hämta cykel och stannar vid någons hus och lägger oss vid en liten gräsmatta och snackar minst en timme, kommer massvis med folk fram och tillbaka. men annars har jag haft en mysig kväll :) stort sett vädret gjorde ju det mesta!

nu: försöka ta orken till att gå ut och sola, jag och maria ställde alarm på 08.00 men de gick inte så bra hennes mamma kom och plingade på vid 9 så maria åkte utan frukost. stackare! aja jag uppdaterar något senare. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0