Whenever



En del kort från igår, blev inte alls så mycket kort, det trodde jag faktiskt.
Men det var kallt, kyligt åt fingrarna och nej det kändes inte bra då eh!
jag och sofia tog cyklarna ner och cyklade mot öster träffade mamma
och bror och Maria, pratade lite med dom och sedan for vi in mot centrum.
träffade inget folk, allt kändes dött men efteråt lullade vi till Donken, typ
det största placet i hudiksvall.. haha nerå! där var det halv lugnt.
träffade emma och linnéa, jätte möjsigt! träffade även lite annat folk
men vi begav oss hem kring 12, vart så ruskigt kallt!


Ser ut som jag har haft en vild natt här, men icke sa nicke!
sådär ser det ut just nu iallafall nu ska jag sätta på Vampaire Diaries!
grym serie bara att älska, puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: emma

haha pinsam bild X)<333

2010-04-25 @ 11:51:14
URL: http://emmaatutttblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0