what is love?

Heeeeeeeej tisdag.

idag har man fått haft det skönt, slutade 11:20 åt lunch på skolan, tog bussen ner till centrum.
gick och lallade med Elsa och Maria, träffade lite saknade fina kompiisar! sen hittade jag lite
smått & gott ocksåå! ett par örhängen, köpte ett par tights.. igen.. suck haha! alla har dem
thats it, men jag kunde inte motstå för dom var så härliga, kändes som man inte ens hade nå
tights på sig! ja iallafall till saken, sen hittade jag en söt liten tunika eller vad man skall nu kalla
det. Sedan kom jag hem vid halv två tiden, sovit i några timmar och sen blev man väckt av ett
samtal från Maria, ville komma upp och ha sällskap en timme precis. fick väl de hon då, så vi
gjorde inte så mycket mer än att hon läste tidningen jag satt vid datorn, och pratade med mig
själv! :D precis just duschat och skall alldeles strax följa med mamma till tvättstugan. fy och blä
vad tråkigt, måste hänga tvätten själv..! surt det kommer vara. kommer nog ligga hur som helst
på tvätt ställningen kan jag tänka mig! men inte nog om det, smart brud jag är glömde engelskan
har engelska prov på torsdag. och inte på fredag sa hon idag, så blir väl att plugga dagen innan och
det kan vara det mest jobbigaste...! menmen nu ska jag inte skriva mer :) vill bara ha ett långt sommar
lov nu och umgås med mina fin fina vänner och åka utomlands med min familj och bara HA'T BRA

brare hare



och ifall ni undrar varför jag är svart på fingret i mittersta bilden.
är för jag höll på att måla lite på Tekniken. och dagens outfit bjöd
jag på också, men vem bryr sig?! eheheheheh ;PppPpPpPPp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0