Vart har det härliga vädret kommet ifrån?

.. Ja det undrar jag, är det för att det närmar sig vår eller har det bara kommit?
Aja jag klagar inte! :D :D idag slutade vi 11 och det begav oss på direkten till
Jambo och sedan på möljen! suttit där i värmen och bara myyyst! kan nog tänka
mig hur mycket folk det kommer bli och vara där i sommar.. Shiet, redan nu är
det ju nästan fullt på platser! just nu sitter jag och äter och lyssnar på kass musik.
vill ut i solen men på våran balkong är det inte varmt, för vi har balkongen på fel
sida.. Satans vad arg jag blir! det enda som får mig glad just nu är att vädret är
great and my friends is greatest. Men den bästa är ju inte vid mig :( sofia!

Just NU: Plocka ihop tvätt och sedan försöka vara med någon söt filur om det
finns någon.. ensam liten tjej här.. ÅH jag vill spela sims förbaskade skit!
hihi men ska leka lite med lite bilder nu PÖSS


Kommentarer
Postat av: lovisa

Snygga stekarbrudar på möljen ;)

2010-04-13 @ 15:50:18
URL: http://lovisawahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0