Try sleeping with a broken heart..

sitter inne allting är grått, kallt svart. Läser konversationen vi hade tilllsammans, de roliga texterna vi skrev till varandra. Det var underbart, kunde inte tro att det var sant. satt och log och kände mig så varm av bara att få tänka på dig. Jag faktiskt saknar dig. Att du aldrig ger en chans, att du aldrig hann se vem jag egentligen  var.
att du har ändrat syn på mig, att .. ja att.. 

There’s this boy.
There’s this boy that I thought I was over.
I was never over you. I know that now.

We were only together when you wanted us to be.
The rest of the time I was just waiting for you to want me again. Longing to hear those sweet words you would whisper in my ear. Waiting for your hand to be back in my hands.
God, you are so hard to figure out. I wish I could have figured you out then. That would have stopped me from still wondering now. I just want you to know that I still adore you and that I'm here if you want me.
You can open the box.

Whenever..


I have never had luck in love. When I mean luck in love, I mean luck with having a boyfriend.


har suttit och hittat texter, kommit på och bara lallat runt. Le love är den bästa bloggen
jag följer om kärlek. det får mig att säkra mina tankar, att hitta det jag besvärar mig över.
texterna får mig in på rätt spår. hittade lite texter där, och satt ihop det av mig själv av alla
texter jag hittade. Allt är så sant, varför ha kill problem nu för när jag inte behöver..


Kommentarer
Postat av: miriam

viktoria?

jag finns alltid : ') <3

2010-04-17 @ 15:20:03
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0