sunday

Hej där!
Förlåt för lite knepigt inlägg igår. Men jag vet själv inte vad jag fick ur mig i bloggen haha!
men som sagt idag fyller en tjej på 14 bast år. jag tror jag känner henne, men vet iallafall
vad hon heter, sofia! jag blev inbjuden på kalas ikväll, vilken gullig tjej!
haha men lite seriöst nu, just nu ska jag snart åka till min farbror för
hans gulliga kisse Klara har fått katt ungar, och jag sa till pappa att jag
vill ha en, och han sa inte nej! så vi kanske plockar hem en sedan ;)
åh kommer ju börja gråta när jag ser dem.. kommer nog lite bilder på
dem sen! bye bye

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: men tack för att du håller med mig men problemet är bara att det är ganska så svårt att få reda på exakt vart dom bor när man söker på ipdressen men jag orkar inte bry mig för har hon/han inget annat liv så hoppas jag hon/han skaffar det och lämnar mig och mina problem ifred, vill bara få ur mig mina tankar !

men tack victoria kram på dig !

2010-04-04 @ 18:36:15
URL: http://emeliejohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0