sun monday

Idag vaknade jag fem över elva pricis. Låg kvar och drog mig, satte igång bärbara bredvid.
och nu väntas det frukost sedan kanske myser lite med solen också, så himla glad att den
har hittat hit kan jag säga! imorgon går jag i skolan faktiskt. Har blivit lite bättre idag, det
lönade sig att jag var hemma. Å skönt är det att jag blir bättre, för att hosta så lungorna
går sönder det kan det vara det jobbigaste hittils! sitter och kollar på hm.com och nelly
har fastnat för hur mycket kläder som helst, dock har jag bara 20 kr på kortet.. suck.
Och mamma med, hur lite pengar som helst. Aja får försöka slita sig från datorn utan
att ha beställt.. Hopp om att det finns kvar om 2 veckoor typ.
nu ska jag kila, ha en bra dag allesammans!
pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0