sol sol sol sol sol sol!

Idag har det varit en fruktansvärt underbar solig dag! Idag umgås jag med ninni.
inte en vän man brukar vara med ofta, men hittade varandra från BB nyfödda så
vi umgås lite idag då, mysigt mysigt! gått flera kilometer runt staden, och bara
tagit det lilla lugna.. Myst i solen föremesta, köpt glass och stekigt i solen,awesome!
och framför allt kommer det bli en bild bomb. Fasen vad vi har knäppt kort, och nu
hoppas jag bara att det kommer hålla i sig nudå sol och sköna dagar. Idag har jag
varit helt osminkad satt upp en knut i håret och bara gilla läget. orkade inte bry sig
så mycket om hur man såg ut idag eh.. Ninni köpte även hals tabletter till mig så jag
orkar skol dagen imorgon. Trevligt trevligt! aja nu ska vi äta lite och sedan bara ta
det riktigt lugnt! imorgon slutar jag klockan 11 och då blir det nog stan med några
möjsiga flickor och kanske sitta på möljen en stund? förhoppningsvis kanske det
blir bra sol imorgon? vet någon om det? puss på er alla!





Opppps... Vickan som inte kan hålla sig för skratt!

Kommentarer
Postat av: emma lundh

Du är sjukt fin gumman!:)<3

2010-04-12 @ 19:49:29
URL: http://emmaalundh.blogg.se/
Postat av: nathalie granglid.

härliga bilder, måste jag säga! :):)

skönt med vår väder också. :D

2010-04-14 @ 06:36:05
URL: http://www.ida-nathalie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0