sofia tengstrand föddes 05:51

Ja idag inviger min bästa vän fjortisdagen, får väl ta hårda smällar nu!
men idag är det som att flyga på moln för henne, hon vaknar upp och
förmodligen gör sina vardags grejer, jag kommer och hämtar upp henne
för henne vidare hem till mitt place och där firar vi henne i år! Sedan ikv
kommer de bli kanoners, brudar är hemma hos hon, och firar henne då
hennes söta kamrater! jag hoppas de här blir en bra dag, för jag vill
önska henne allt! kommer naturligtvis ta med mig kameran vart jag än
vänder mig, för den här dagen ska jag minnas som om de vore jag som
fyllde år!

nu får det faktiskt räcka med bilder, men jag hittade de första bästa
nu. i love u




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack

2010-04-04 @ 00:27:33
Postat av: Anonym

ne ja driver bara ;) men tack så himla mkt vännen, kommer bli 'khuuuung' imöra ;) älskar dig!!!!!!!!

2010-04-04 @ 00:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0