sofia gästbloggar!

hellu allihopa :D skulle uppdatera lite åt victoria bara, jag (sofia) har spenderat
min födelsedag hos victoria pga resten av min familj är i dalsland och har övergett
mig. dålig stil där! fast jag valde det själv men endå..  vi var nyss nere
på ica och köpte lite kalas saker för jag fyller ju som sagt år idag. så
det blir kalas at my place inatt ;) köpte dock tallrikar, ballonger osv för
208 kr, mindre kul.... fast morfar betalade tårtan till mig iaf som tur var:D
tack morfar <3 haha nog om det, så hoppas vi på en super kväll med bra
brudar! ha en trevlig kväll ni andra, det ska iaf vi ha. puss!



drar till med en fin bild på födelsedaget själv också!
hahahahah såg att det blev lite fail med det röda :D


Kommentarer
Postat av: vickan den ansvarige

hihi jag älskar dig mest bubban

2010-04-04 @ 18:43:08
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0