sjukling

Hello girls and boys! Jag sitter hos marias place och tänkte uppdatera lite.
det händer inte så mycket runt om mig och mitt liv, jag har börjat spela
sims som jag var sjukligt beroende av förr i mindre dagar eller hur jag ska
uttrycka mig.. Fast nu är jag bara inte sjuk i Sims, nu är jag så gott som
ganska förkyld också, trist men sant. Andra natten jag sover hos Maria,
och det är ganska chill här såå aa här behöver jag inte vara rädd för att
smitta någon filur. Hennes bror och hennes pappa är också ganska sjuka
så jag har nyss blivit medlem i den klubben jag med. Snart är lovet slut
och det har varit ett helt okej lov. i början var det mycket drag och skoj
med sofia, men saknar den lill skruttan nu... sen på slutet har det bara
blivit mys och så med mina andra fina goda vänner! nu gäller det bara att
man ska gå i skolan i några år och dagar innan man får ett efterlängtat
sommarlov, mer än jag som är sjukt taggad inför sommaren? och allra
helst sommarlovet, JA TACK! idag låg jag och Maria och solade, det sprack
ju upp och blev bra väder today! great. Kan väl inte säga att man blev såå
himla brun, men skönt att få bara slappa i solen. aja nu ska jag kila in till
marias rum och se hur det går för henne, vi har satt 30 mins tid åt varandra
för vi har nött sims i flera timmar nu.. Oppps..!

Tänkte gottgöra er med detta. hihi pössén

Dagens humör: Seeeeeg,förkyld, hängig.
Dagens planer: solade, nött sims umgåtts med marabou
Dagens vill ha: Det är mycket det, men kärlek..
Dagens låt: Train - hey soul sister. very good
Dagens serie: Vampaire diaries
Dagens drog: Sims och marabou choklad.
Dagens mat: kassler, ris och sås.
Dagens roligaste: Vet inte faktiskt..
Dagens tråkigaste: snart slut på lov, suck!
Dagens kändis: Ja victoria jonsson vem annars?
Dagens saknad: boyfriend and my friends.



Kommentarer
Postat av: elsafrisk.

vem är din boyfriend då ;) ?

2010-04-11 @ 11:40:34
URL: http://elsafrisssk.blogg.se/
Postat av: Hanna

vem är du tillsammans med? :)

2010-04-11 @ 17:19:38
Postat av: V I C

Vem är hanna?

jag har ingen kille, men jag saknar en pojkvän och mina vänner... :)

2010-04-11 @ 17:36:42
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0