Really SUNday

Yes i like it! Mycket skön dag idag, jag och Linnéa somnade halv sju, pappa
vaknade då vi hörde han nere och han sade nyss att han hörde också haha!
vaknade vid 2 av min jäkla mamma som ringde.. förlåt för ordspråket men
jag ville få sova ut när jag somnade halv sju imorse. Har legat och stekt på
mig lite granna och färg kanske det ger i dont know än ;) linnea hade kameran
jag skötte den och knäppte de mesta korten, och min svarta katt kom upp flera
ggr på övervårningen och börja krafsa och första gången höll vi på seriöst skita
på oss haha men skit i det nu, mysig helg har det varit iallafall. Skulle vara en
gnutta bättre om den vore som sagt längre... :)


Men sommarlovet är påväg, vi kommer ju närmare och närmare
så fort dagarna springer iväg! sedan är ju solen för underbar den
med. Puss på det mesta

Kommentarer
Postat av: amandy

GUUD, va nice vi ska ha det på sommarlovet assååååå!

jag lääängtar verkligen! :D:DD

love u

2010-04-18 @ 18:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0