påsk frükost





Ingen vet, men jag och sofia somnade INNAN tolv igår, kvart i tolv
kring de somnade vi, var hur trötta som helst ju. Men det var bara
skönt så vi har fått lite sömn, eftersom vi somnade 4 förra natten..
vaknade vid 11:26 och steg upp och gjorde smoothie, det började
med att vi tänkte ta stora mixern, men sen när vi hade börjat ett
tag så luktade det bränt? sen så när jag öppnade bara ångade det
som jag hade sprängt något eller nå, sen var allting kok hett så vi
bytte till stav mixern och fick en suverän smoothie ;)


inte sånna stora planer för idag, ska åka till pappa och påsk mysa
med han då eftersom jag inte har träffat honom på ett tag, imorgon
grattar jag och mammsen sofia med tårta och paket! sedan om de
går då som vi vill så sover några tjejer hos sofias place och grattar
henne med lite rüliga saker! allt från moi. Pöss

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: Tack för du håller med ja som sagt och det är helt otroligt hur en stad kan vara så smutsig av alla ord och allt hat , fattar inte? många ungdomar i hudiksvall som till och med har haft självmordstankar och är det inte då dags att förändra ?

aja vill bara bort :)

kram på dig

2010-04-03 @ 21:06:54
URL: http://emeliejohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0