Monday


Har klippt mig idag, och sådär blev resultatet. Ganska så nöjd, men saknar dock
min riktiga frisör som nyligen fått barn. Och de som läser det här, kommentera
och säg vad dom tycker jag skall göra med håret. för nu står jag och har ingen
aning på vad jag ska göra?

1. färga likadan färg?
2. ljusa slingor?
3. rödare?
4. något annat tips..?

Helt borta när det gäller hår, och håret växer och växer&utväxten syns ju bara
mer och mer, så måste göra något snart. idag har det varit en skön dag, fast
såklart ska jag vara så jävla trött.. det som förstör allt känner ja!

Näe har egentligen ingen anledning till varför jag bloggar såå..
Hasta luego amigos :-)

Kommentarer
Postat av: chipsmunken ;)

samma färg eller rödare tycker jag :)

2010-04-26 @ 18:59:38
Postat av: alva

ljusa slingor, för det ska även jag fixa imorgon!

du &jag (a)

2010-04-26 @ 20:54:30
URL: http://alvamelin.devote.se/
Postat av: Lovisa

Victoria, du har sjukt fint hår! (:

2010-04-27 @ 17:33:03
URL: http://lovisawahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0