lovely friday

Hello! Just nu sitter jag i min pappas house, han lagar tacos och pratar med mig
hela tiden men jag höjer bara musiken! hihi, iallafall ingen vet vad jag kommer
göra ikväll antingen vara halvt död eller riktigt död alltså.. Menmen det är inte
ofta jag är här, så jag får väl tänka det positiva att ens träffa min papi! men
det skulle vara roligast om han kunde bo istan.. Men iallafall idag har det varit
en skön dag det är så oftast på fredagar. Lätta, enkla, korta lektioner.
mucho skönt!,sedan rullade jag och sofia ner på staden, även maria också.
lallade runt lite och haft det jätte mysigt i vårvädret! Hittade mycket fint,
men som sagt jag har ju inte pengar.. Vill helst böla.. hittat en skit snygg
jeans jacka på stan och man kunde inte annat än att bli kär ju! och gud
vad glad jag blev idag, jag står och tänker försöka öppna mitt skåp för
att hämta so sakerna, men då ser jag att sofia kommer, och det första
jag gör är att ge henne en bamsekram för att hon äntligen är i skolan
igen! Sen kan jag inte förstå, för några veckor sedan var det såå himla
mycket snö kvar, tänkte ja när försvinner det då (?) men det är ju nästan
borta nu! var glad allihopa, snö helvetet har försvunnit.. sommar lets go!

Ha en trevlig helg allihopa! pözZ

dagarna går.. men fortfarande lika jobbigt att du inte är min, att vi inte ens knappt har kontakt..

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

ha en trevlig helg bby,i love you!

2010-04-16 @ 19:51:38
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0