Kan man tro på det?



Kollade lite på aftonbladet, för jag har så himla tråkigt. och jag såg detta? ska man tro på det
där eller inte? För när jag kollade på Yr.no så var det bara mulet väder och lite varma grader
bara? så himla jobbigt, man kan aldrig lita på väder skvaller riktigt bra eh!


iallafall min kväll kommer bli awesome hoppas jag! Min älskade emma andersson ska sova
hos mig, vi ska ha jätte mysigt och kanske dra ut och hitta på nå! sedan ska hon sova hos mig
imorgon också kanske, om jag inte sover hos hon :) dock kunde inte Amanda, för hon ska till
sthlm på torsdag, men jag är så himla glad att få umgås med emma lite, måste träffa lite nytt
folk som jag inte umgås med ofta, jag mår bra av de. möta nya saker! för när jag är ensam
så blir jag alltid depp och mår dåligt, så jag måsta ta tag i de här. Älska livet som de är, endå
fast jag minsann hatar vissa delar i det med.. men jag är glad för de vänner jag har, de gör mig
verkligen säker. just nu sitter jag i mammas morgon rock och lyssnar på musik och är jätte glad
jag känner hur jag är sprallig och ja alltihopa pga av att emma kommer efter 9 tiden!
nu ska jag sluta skriva och för en gångs skull kanske klä på mig! så att jag inte kommer
naken när hon plingar på! ;) hihi bjussar på en söt bild också råååååå



Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

ha så kul ikväll gumman,älskar dig! :)<3

2010-04-06 @ 23:11:56
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0