jag bara älskaar vädret right now!



Suttit nyss ute i solen och stekt, åh det är så skönt.. just nu börjar jag bli
satans hungrig så måste väl vänta tills mamma kommer så skulle vi fika.
imorgon är det ännu en ny vecka, och närmare och närmare kommer vi
till sommarlovet! som gör mig så gladare av att få tänka på det.

imorgon ska jag klippa mig, hos en ny frisör. jobbigt..
min bästa frisör linda har fått barn så jag kunde inte
mer än annat välja någon annan, men vet ju inte än
hur hon klipper så skall inte säga ngt iförskott! Och
inte tänker jag slå till med någon ny frisyr heller.
håret ska få växa så det spricker, för nu ska jag ha
LÅNGT HÅR. tjiiingeling

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

i löööööve you to!

2010-04-25 @ 22:47:24
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0