Hudiksvall, vad finns det att säga?

Nu har nog en del av befolkningen i hudik hört om vad som har hänt kring tunneln..
jag blir orolig, vet inte vilka det är. men har hört en del och vad skall man tro? sitter
här och tänker 2-3 95or sprang över bron och 2 blev överkörda har jag hört, dom var
på de där på folkan som alla 8or skulle vara på idag, östra skolan och Läroverket.
snälla nån, hur mycket som helst har jag hört, det jag har hört behöver knappt vara
sant, en del. men inte allt.. tänk nu är dom döda, hann aldrig få leva klart. barn än
och mycket framför sig, igår levde dom gjorde något roligt? sista skrattet kanske?
nu är dom död. Fan hur många som helst i månaden sker självmord, mord. våldtäckt
rån, allting här i hudik. När fan ska man få kunna leva tryggt här? allting blir bara mer
och mer hemskare, knark och ja allt finns här. när ska alla folk börja fundra på vafan
dom ger sig in på? suttit här i halva mitt liv känns de som, läst massa på facebook.
helt skakis. Vill veta vilka stackrarna var.. Åhh

Kommentarer
Postat av: linda

inte nå mer nu!! ;o

2010-04-27 @ 19:30:08
URL: http://olssonl.blogg.se/
Postat av: leiaa

sjäälvkart kan jag göra det, :D kram

2010-04-27 @ 23:54:15
URL: http://itsnoface.blogg.se/
Postat av: Anonym

en äldre dam var det bror jobbar på kåren fick höra av han men vet ej om det var självmord eller klantigt :P

2010-05-03 @ 20:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0