friday

Men hallå där, nu sitter jag här med sofia och trycker i mig så kallat min middag for day.
har varit hemma en stund, jag och sofia ska gå ner till donken sedan och
äta ännu en gång till, var de inte beachen 2010 man skulle börja tänka på
nu va? ehe.. Men inte nog med det, haft en bra torsdags dag, eftermiddag
kväll och natt iallafall. Somnade vid 4 imorse och vaknade av sofia vid 9..
Men gilla läget steg upp och inte gjorde nånting, sofia och linnéa stack till
träffpunkten och jag and Kim var hemma hos sofia, dom gick till träffpunkten
för att köpa toalett papper, skinka, halstabletter och bananer, men dom kom
hem med 2 munkar och ett wienerbröd och två burkar med mandariner (?)
Jag gick på en Japp choklad godis jag mer än så fick man inte.. och juste
några rost macker! tycker synd om mrs sofia som fick ta stora smällar igår.
ramlade inne i badrummet och fick fläsk käft! ajaj va hon gnällde då, men
några ramlingar hit och dit blev hon van ;) ja juste, vi åkte ner på staden
efter att fixat oss några minuter och träffade lite folk, trodde vi skulle bli
jagad av snuten så kallade polisen ett bra tag. Ska inte gå in på så himla
mycket mer detaljer ;) men en super lyckad kväll! lite fail ehe.


Men som sagt sofia fyller år på söndag så vi ska väl fixa nå äventyr och minnesvärda
saker där också då! får väl hopppas de blir roligare de tror ja nog!
kommer bjuda på lite kort också, nu ska jag hoppa in i duschen &
ja det blev slut på ord nu. men enjoy on the pics




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0