fredaaaay!

Åh hualigen vad skönt, äntligen har man fixat den här veckan också, utan stora problem.
Just nu väntar jag på min mamma, hon ville att vi skulle knäppa lite kort haha, så nu ska jag
stå som en papparazzi på henne och knäppa kort, ingen vet vad min mamma håller på att bli
som en levande tonåring eller nå, igår ville hon ner på stan och handla och sen när hon kom hem
vart hon supeeer glad för det hon hade hittat! och igår fick jag bestämma vad hon skulle ha på sig
ner på staden, hoho my new cool mamma! har inte haft min talang till att blogga nu på senaste, men
har bara inte orkat. och skönt för jag har inte haft så mycket att erbjuda på. Bloggar nog lite mer senare
vad jag hade på mig osv, igår var jag mammsen och Sofia ner på stan när det var 20% på gina tricot och
hollywood, det var grymt mysigt! mammsen hittade massvis med saker, men bestämde sig för 2. jag åkte
hem med två grejer jag med, och samt sofia med! kan visa det later.

Ikväll ska jag kanske umgås med min käraste vän sofia, vi ska nog bara ta det lugnt. Vår cykla i det
sköna vädret hoppas jag, det har regnat lite smått idag och om det regnar ikväll blir jag grymt sur.
solen tittade fram lite idag när jag och sofia var ute i solen, trodde det kunde hålla i sig också råå..

Nu har mamma lagt på och nu ska jag platta hennes hår, åh vad rolig hon är min lilla tant mamma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0