Food a la vickan





Ja jag har fått gjort egen mat idag, gjorde pannkakor vid 5 tiden och undrade när jag skulle
börja äta, för jag blev aldrig hungrig! så jag stog och höll på att elda upp huset eller något
tok iallafall, jag stod och smsade, brände lite pannkakor, allting var igång och det sägs väl
att kvinnor kan göra fler saker samtidigt? haha yes inspikat JA där iallafall! sedan för någon
timme sedan satte jag igång med maten och gjorde grädde och det sprutade grädde herrejösses!

så jag tog en handduk över mixern och så var allt perfa! skadade handen också med lite blåbär
annars var det lugnt..! hehe, ätit nyss så jag känner mig propp mätt men komer nog bli hungrig
snart again.. Blev inget sova över hos emma ikv eh, amanda var inte på sånt topp humör och
jag hade bara den enda skjussen var av amanda. menmen jag sitter väl vid datorn naturligtvis
som händer alla kvällar tills jag får huvudverk! P U S S

Kommentarer
Postat av: natalie

sv: jaha okej , ja gud jaaa men jag känner nåra som var där nu och dom sa att de till och med var varmt i april så de måste bli sjukt varmt i juni ;) (y)

2010-04-08 @ 22:17:27
URL: http://natalie-sjoo.devote.se
Postat av: Fashion by Emma

sv; nej det har jag verkligen inte! så sjukt slitet :(

2010-04-08 @ 23:44:47
URL: http://ffashionbyemma.blogg.se/
Postat av: simone

haha ser ut som blod :P

2010-04-10 @ 13:22:49
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0