Days

Hallå där fina glada fula haters fuckers ja allt och alla de som läser min blogg!
det börjar rulla uppåt, håller fast för det nudå. Iallafall inatt sov jag hos min granne
för jag måsta komma bort på andra världen, vänner är som en annan värld ibland..
utan vänner, kan inte ens jag tänka mig hur en värld skulle se ut! just nu sitter jag i
badrummets place, skall snart hoppa in i duschen och sådaaant! idag har det varit en
mycket jobbig dag, torsdagar is the shiet kan jag säga. skönt, inge pluggande nu på ett
tag hoppas jag! jag klarade mitt NO prov, mycket skönt stor lättnad det. sedan sög det på
engelska provet, men de tar jag igen! Jag vet att jag kan bara allt vore lite lättare med allt.
Har ju som sagt inte tränat så mycket av många anledningar, eller?kanske inte några anledningar alls.

Imorgon är det fredag, den skönaste dagen. Bara pusta ut, skolan är inte svår, sista skolvecko
dagen eller hur jag ska uttrycka mig. Jag vill hitta på något med mina fin fina vänner, men vad?
vart? någonting blir det väl, men vill ha något planerat... Sen är det ju som en vanlig helg, sista
april hallå? inte såå stort! Nåja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, blir närmare och närmare
sommarlovet, och jag har så jävla, (om jag får säga det) mycket att göra i sommar, känns som
ska göra hur mycket som helst. åka bort bort bort!! idag var jag även hos Polisen, knäppte passkort
och hualigen vad snygg man blev då.. fasen heller, fick ju inte ens le, eller posa eller ens vara sur!
man såg ju ut som man hade tappat ansiktet i en gröt eller nå. men nej tiden springer iväg, klockan
var nyligen 7. Hejsvejs! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0