via idag tills på söndag!

Hejhej bloggen! så här är det att jag bara lessnar på att blogga,
jag har bilder.. & jag ska försöka blogga det något dag innan
nästa vecka blir av, för de är ju bilder sen denna vecka..
& idag har det varit skolfotografering.. über tråkigt!
kändes som jag ville bara springa där ifrån, men aja nu
är det över! & hoppas man ser någulunda normal ut i katalogen
senare då! snart blir det väl bara att sätta igång och packa tills ikväll
för jag ska åka till pappa ikväll.. aja jag tror jag nog sätter in alla bilder
sen veckan på söndag.. & vi har typ gått i skolan i 3-4 veckor eller nå
& jag tycker det är för jävla tungt&tråkigt..
ska gå snart och packa och senare hem till via och kolla på idol! hoppas
nästa vecka visar nå förbättrning, även fast jag hatar skolan.
puss!






Well I didn't mean for this to go as far as it did
And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back/but I know you did

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0