nya tag..!

Hej jag heter victoria jonsson och har ju som sagt denna blogg
och jag är sjukt osocial på denna blogg för jag lägger aldrig in
något inlägg och det kan ju bero på för jag har nu tappat bort min
USB kabel som gör mig fruktansvärt ledsen för jag knäpper kort varje
dag , men min dag idag förövrigt har varit skolan bara tung dag jag hatar
skolan.. usch jag tycker allt är så segt, och det är ju inte bara jag som tycker
det, men jag måste göra det bästa utav det!  iallafall så blev det stan sen
sen en sväng, med maria och sofia då, träffade miranda och johanna och ylva
där nere vid centrum, sen måsta vi gå in till sibylla för där var det nå folk! 
Sen gick jag och johanna hem för vi pallade inte vara kvar helt enkelt för trött
när vi cyklar dårå så sitter jag på hennes sadel och hon kör, står.
kommer en polis då precis vid denna stund vi cyklar också, så typist 
sen så var vi hemma hos henne då bara tog det lugnt pratade och kollade på bilder

och tog det helt lugnt faktist! sen måsta jag ta bussen hem innan klockan sex för
jag har något gratis kort där det gäller innan klockan 6, typist men yes så är det!
har bara varit hemma var ju meningen att josefin min såkallade granne skulle komma?
men hon kom ju aldrig denna tjej.. har inte fått tag på henne heller men hps det blir imorgon!
nu ska jag ta och sova sitter här med nyduschat hår som är så drygt just nu när det är nyduschat..
& imorgon är det orientering på idrotten ingenting jag önskade verkligen inte kan jag lova er!
vi hörs imorgon, imorgon när jag kommer hem ska jag tammefan leta efter USBkabeln
bloggandet blir ju bara tråkigare och tråkigare utan bilder, det är så det är?!
en bild ifrån idag är iallafall, en bild på mig när jag sitter på backen, sen idag lånade jag
johannas systemkamera och fick till en hyffsad bild , så den kommer nog kanske imorgon(:
peace




lodis.....?


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Tack så hemskt mycket sötnos (:

2009-09-16 @ 17:38:46
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

sweetheart, jag saknar dig.saknar våra dagar,vi ska snart umgås?det måste bli av.vi ska inte tappa varandra!jag älskar dig,glöm aldrig de!

2009-09-17 @ 18:28:35
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0