lets go spotify!




Jajamensan hej! nyss kommit ut ifrån har varit ute och klippt hela
pappas gräsmatta & den är ju inte liten.. men det gick ju toppen bara
för att nu hade jag telefon + headset med mig& haha det kändes som det
var en fördel med headset nu, för jag har ju sprängt högtalarna & man kan
ju faktist lyssna igenom hedset (y)!!
och idag blir det bara att ta det lugnt städa mitt rum och pappa ska fixa min
runda säng här som är delad i två delar -_- !!
sover ju som jag skulle lida av nackspärr nästan snart. Någon mer än jag
som har spotify? iallafall dom som inte har det, DOWNLOAD NOW!
hur enkelt som helst! hur bra som helst, det är great!
här är även min spotifylista ifall ni har brist på nå musiktips..

http://open.spotify.com/user/victoriajonssson/playlist/2BzMsI3ujmDQACALwzPx1F

Kommentarer
Postat av: Anonym

och vem hjälpte dig med spotify?;)<3

2009-09-13 @ 02:07:20
Postat av: victoria

haha vem är det som kommenterat?(:

2009-09-13 @ 12:08:55
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0