hhc - njurunda

Hejhej! jag kan bara säga grattis hhc!;)
njurunda torska åh såklart vann hudik! fullsatt var det också på
glysishallen, över 940 åskådare & jag och sofia måsta stå ibland..
tre sköna perioder att kolla på, & mycket snygga grejer visade dom
innan hela matchen började! nu längtar jag bara till att vintern
kommer, så man får gå ut ifrån ishallen åh de är snööö!
imorgon är det som sagt skolan, inte taggad! men jag kan inte göra nå
åt saken för att det är skolan så jag måste försöka göra det bästa av det..
filmade nästan hela tiden nu och dock kan jag inte häva in det så ni får se.
iallafall så är allt som vanligt, ingenting speciellt har hänt och jag lever med bloggen
än, sofia har också börjat logga in på min och börjat blogga, och är faktist skit kul! :)
nej nu har jag inte så mycket mer intressant att skriva längre, & jag vet heller inte om
de här inlägget var så intressant mer än jag dårå som älskar hockey! haha..
bloggar imorgon säkert,
P E A C E


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

att det är stumpan!

men gud vad jag saknar dig,vi måste göra något snart! PUSS LOVE YOU <3

2009-09-20 @ 20:22:19
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0