godmorgon/goddag söndag!

Hejhej, nyss vaknade jag ett tecken på att jag var uppe anska länge inatt!
Japp så var det ju, jag somnade inte förrän kvart över tre.. host!
men idag åker jag in till hudikcity haha och bor där i några veckor!
ska också lägga in lite bilder senare vad som har hänt
under veckan! det måste jag göra när jag är hos mamma för
hon har bärbar och på den här stationära måste jag dra
ut internetsladden och den sitter i USB:n & det är bara 2 uttag.
liksom krångligt är det! idag är blir det väl inte så mycket som planerat,
ska bara ta det lugnt och fixa kläder tills imorgon& sen zzZZZzz!
pusshej/vickan


Kommentarer
Postat av: linda

fin blogg vickan! :)

2009-09-13 @ 13:30:17
URL: http://lindaaools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0